måndag 24 augusti 2009

Annie Hissar och Dissar:)


Annie Dissar:

Dubbade barnprogram:
Jag blir sjukt irriterad på alla otecknade barnprogram som är dubbade man missa juh halvapoängen:O Det blir inte kul längre lixom tänk dig scrubs dubbat hade du sätt det? Nej skulle inte tro det^^

Trasig leggins:
Man blir så ledsen när man märker att favorit legginsen är trasiga:( Det är verkligen inte kul att gå runt med ett hål på legginsen när man gå ut:/

Regn:
Jag gillar hösten det är mysigt att sitta inne och gosa upp sig i sängen eller att gå ute på en härlig små kall promenad:) Men när regnet börjar fall är det inte kul håret blir lockigt sminket försvinner lite halvt och kläderna blir blötta. Inte kul alls.

Annie Hissar:

barnprograms klassiker:
Jag vet att jag inte är ensam om att sakna alla barnprogram ifrån 90-talet allt var grymt bra och man tröttnade aldrig:) Det är lite synd att de inte visas på tv längre alla hade älskat det nu går ist saker som djungel george och bondgården -.- kul!

Skolan:
Att skolan börjar igen är grymt kul, kanske inte alla läxor och prov men att få träffa klassen och lära sig nya saker är sjukt kul:) Ett nytt år en ny start. Visst Nian kanske blir svår men jag tror det kommer gå bra och jag bara längtar ihjäl mig efter att börja i gymnasium:)

Bra böcker:
Det är jätte mysigt att bara koppla bort hela omvärlden stänga av tvn och datorn och sätta på lite bra musik och bara njuta av en bra bok det är iaf något jag tänker göra nu i höst:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar