måndag 17 augusti 2009

Blogg Humör :)


Nu är jag på blogghumör igen :)
Jag orkar inte skriva om saker som har hänt nu de senaste dagarna jag sak skriva om Rixfm festivalen sen när jag har hämtat min kamera:P Men Idag har jag då packat upp all skit ifrån Orust:( Men mitt rum är värsta stökigt nu men jag orkar inte städa just nu^^ Det får bli en dag då jag har lust^^ Idag vet jag inte vad jag ska göra för en del planer blev inställda... Men eftersom jag inte har något att göra är jag öppen för förslag:P Kanske blir Sabina Linnea och Vilma men jag vet inte.
Vad ska jag mer skriva då jo livet flytter väl på det är inte värre än vanligt^^
Längtar till Orust när jag nu ska dit hoppas det är snart <33 Jag ska göra om mitt rum :) Ska nog tapetsera om och skaffa en gadrob och slänga allskit jag har :O Om inte Bullebrur köper min Twilight film helt oöppnad så är den till salu för 100 kr :) Vi hörs sen när jag ska skriva om Rixfm :P Looove yaaa Köss Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar