lördag 1 augusti 2009

Sista inlägget på 1 vecka:(

Nu är det Augusti känns jätte tråkigt:( skit väder är det också:( Men idag bär det av till scoutlägret Agema på Kragenäs visst det kommer la bli okej lite kul kanske men jag kommer sakna Orust så enormt!! Alla de bästa sötaste Som Sabina Linnea Daniella Arvid David Clara Nathalie Bullebrur Bella Marie och Felix:/ Kommer typ inte prata med någon om inte folk smsar och ringer kommer ha mobilen med iaf<333 Men jag kommer juh träffa Smör iaf:)<333 Nu ligger jag i min säng och diskuterar moppar med Felix och nyser massor:/ Men jag e asa hungrig med :/ Men nu ska jag inte klaga mer jag ska faktiskt försöka sluta och se livet från den ljusa sidan får se om jag lyckas med detta^^ Saknar alla sjukt mkt<33 snart kommer skolan fan börja 9d2 hur låter det:O Jag vill inte bli stor!! jag vill va typ 12 igen !! :O aja skit samma ska kolla bdb sen sova looove yaaa Köss Panniie hörs om en vecka<333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar