onsdag 26 augusti 2009

skola^^

Shiiiiit vad jobbigt det var att gå upp idag :O Jag kunde verkligen inte sova igår:/ Jag somnade nog närmare 2 igår:( Annie ska sova i eftermiddag om inte någon kul vill hitta på något:P jag märker att jag inte hinner skriva något längre inlägg egentligen jag får väl springa till skolan om det skulle vara så :P Hehe^^
Jag är inte hes längre eller iaf inte lika mkt så nu låter jag som mig själv men jag har fortfarnade ont i halsen :(
Idag kommer pappa :)
Vi ska börja kolla på moppe och han har teckninskt sätt lovat mig en rosa nu vilken jag typ vill :)
happy days men jag får den nog inte på ett jag får juh inte köra förrän den 30 december thats sucks!
Men nu måste jag sticka till skolan ^^
har Musik som första lektion soooft sen bild :) Sen engelska sen Språk sen HHK eller Slöjd sooftish dag :) men vi slutar typ halv 4 :( aja stress Heej då LOoooooove Yaaaaaaaa
Köss Panniie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar