måndag 24 augusti 2009

Ojdå...


Jag har varit lite dålig på att uppdatera sen NRJ men det var för jag har fortfarande inga bilder :/ Men iaf i Lördags vaknar jag upp med Sveriges hesaste röst knarktant+kille i målbrottet=Annies röstXD Det var hemskt men jag vaknade tidigt och hade sjukt tråkigt så jag drog iväg till Felix och David jag visste att David skulle sova hos Felix så jag gick dit kl var bara kvart i ett så jag förväntade mig inte att de skulle vara vakna och såklart var de inte det så jag väckte dem :) Det var kul och de var ganska sura på mig sen^^ sen var jag med dem hela dagen det var inte så intressant att jag orkar skriva om vad vi gjorde.
Igår så var jag med Bullebrur helan dagen vi såg på senaste james bond filmen men den var inge bra för jag fatta inte^^ Men sen såg vi på Barnprogram hela tiden^^ Sen var det Davids fest då det var kul vi prata och fluma och åt och såg på film det var bäst. Tack alla:)
Idag så händer inte så mkt ska träffa lite kompisar:)
SKOLA IMON :D JIPPIE :)
Nu ska jag dra ha det <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar