fredag 28 augusti 2009

100 inlägget:)

Hello Cuties:)
mitt hundrade inlägg WOHO!
Nu sitter jag i min säng har varit med Bells och Clarun idah:)
Vi såg på Twilight och Scary Movie 4^^
Och så testade vi kläder till Kollans fest imon:)
jag blir hämtad där ifrån kl 22.00-.- tack mamma och pappa.
Jag är på lite halv bra humör känner jag men det tar vi en annan gång.
Jag funderar på att göra förändringar i min blogg men vet inte vad ni som läser min blogg vill ha.
Kommentera gärna förslag:)
Jag vet inte vad jag vill gå på när vi ska gå till gymnasium när det nu var.
Jag vet inte vad jag vill läsa.
Jag vet inte vad jag ska göra:O
Just nu känner jag att mitt liv går inte så jätte bra men det ska jag fixa snart:)
Kolla min bdb e ni söta<33 (Panniie)
Min bror har också skaffat det (alltså min riktiga bror) han heter Fredriklilja ^^ Jäkla Wannabe Jag hette tidigare Annielilja :P
Men min låtsas bror då har också bdb Bulletfmv heter han då:)
Nu ska jag typ sätta mig och vara lite halv deppig eller msna med någon som kan göra mig på bättre humör.
Mitt hundrade inlägg jag e glad:)
Fast jag skulle vilja ha en större blogg med fler som läser:P
Man vill juh bli stor typ som Kissie eller Kenza eller någon sådan tjej vilket aldrig kommer gå:(
Menmen Mitt liv räcker faktiskt för mig^^
Det är fredag idag:O
HELG äntligen.
Hehe kanske ska sluta nu^^
Loooooooove yaaaa
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS
Panniie Lilja your Angel<33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar