tisdag 25 augusti 2009

jag tänker vara ärlig mot er nu.

Idag skulle bli en bra dag det skulle det.
det skulle bli en lyckligaste dagen i mitt liv.
Varför? jo det ska jag berätta.
Idag 25 augusti ska skolan börja as skoj träffa alla människor bli nior gå ett helt år till får bästa betyg för nu ska jag inte vara först utan bäst! Bäst i världen! Det ska bli as kul att komma till skolan det är det ända som fortfarande är bra med den här dagen.
Jo jag skulle gå till skolan ha kul fira Davids födelsedag och vår 5 månaders dag. Eftersom vi aldrig hunnit fira något så skulle vi göra det idag.
Men nu så är det här sämsta dagen i mitt liv.
Jag kan inte sova varför?
Jo jag gråter tårar jag lovat att jag inte skulle gråta, men nej jag gråter och det är inte första gången jag bryter mot det löftet mer typ 2000 gången. Jag lovade mig själv att inte gråta mer över honom men jag gör det fortfarande.
Det skulle vara vi, vi skulle vara länge.
Men det tog slut, allt för fort om jag får säga det själv.
Vi hade planerat lite framåt och på vår halv årsdag så skulle du på Lillasyster på liseberg jag var jätte besviken men du lovade att du skulle hinna vara med mig också.
Jag älskar dig för att du hade alltid tid med mig även om du egentligen inte hade, du fanns alltid och älskade mig.
Jag gråter för att du inte finns längre för att idag skulle bli bäst inte sämst.
Jag ska vara riktigt ärlig mot alla nu...
Jag är inte över David Engen, jag älskar honom sjukt mkt fast det kanske jag inte borde göra men jag gör det. Många tror att jag är över honom för dom har träffat nya annie, Annie med självkänsla ny attityd och ny stil. Ny Annie är söt men she is a Bitch. Hon är elak och dryg och jag hatar henne. Hon gör mig fel. Jag gör fel när jag är henne. Jag har redan gjort flera dumma saker och strulat runt med för många killar på bara 2 veckor. Nya annie hon är en Hora. En riktigt stor jävla Hora. Det är inte jag. Nya Annie är bara ett skal. Eller? Är det jag har jag blivit henne? Har jag blivit en Hora? Inte en chans? Vad fan har hänt? Annie vart är du?
Gammla annie är ledsen nerstämd men vill klara det vill bli bäst vill bli advokat eller Journalist. Nya annie? hon vill ha kul, göra vad hon vill och skita i allt och alla. Hon vill, och hon kanske har lyckats? Men jag gillar delar av den nya Annie hon är cool tar ingen skit och bara är. Men hon är Hora det vill jag inte vara.
Imorgon så ska jag gå till skolan som en blandning av nya och gammla annie.
Jag ska vara jag en helt helt helt ny Annie som är både gammal och ny typ som det ny bygdda ullevi som heter Gammla ullevi men som är nytt.
Jag ska vara Cool Söt och Bäst. Jag kanske fortfarande är en Bitch men jag är inte längre någon Hora.
Nu kanske jag kan sluta gråta och somna jag måste juh upp imon.
Möta världen, möta det nya året, och möta den nya annie.
Så david ha en helt fucking grym födelsedag.
Eller föresten ha inte det, det vill jag inte.
Förlåt
Godnatt
Köss
Panniie<3

3 kommentarer:

  1. Finns här om du vill prata. Du kan alltid nå mig på mobilen, 0703-589249. Älskar dig! Puss Mikaela

    SvaraRadera
  2. Anniie!!!:O
    Sluta du är o har aldrig varit en hora!:O
    du e ingen jävla bitch heller!:O
    Du är söt och bäst o kommer alltid vara!
    Annie gumman!
    Alla vet att det kan ta tid att komma över killen,, det e normalt!
    Älskar dig Annie! kommer alltid att göra hur du än förändras!
    älskar dig<333
    /hilda

    SvaraRadera
  3. fattar inte hur du kan kalla dig själv hora!?! det är helt sjukt att du skriver så om dig själv. för tkr du man är en hora för att man strular med olika killar? då har du iaf fel, hora är när man säljer sig själv, SÄLJER SEX FÖR PENGAR. har du inte gjort det, vilket jag verkligen inte hoppas, så kalla dej själv verkligen inte för hora. mår illa när jag läser det.
    och du hittar någon bättre ska du se, puss /sandra

    SvaraRadera