fredag 28 augusti 2009

Vill inte bli Blondinstämplad.

Hej jag skrev ju tidigare att jag ville ha en stor blogg.
Jag tror jag har ändrat mig eller klart jag vill att folk ska veta vem jag är, men nu när jag har hört vad Katrin sa i The vocie så inser jag att jag är inte ensam om att tycka att de flesta stora bloggerskor är ganska Fejk. Visst jag gillar att läsa en dels bloggar för det är kul och jag lär mig hur jag ska blogga för att det ska bli intressant. Jag läser då baby Senioritas blogg och Belleofsweden. Det händer även att jag kollar Kissies och Kenza. Men idag var första gången jag kollade andras som typ Dissie eller vad hon heter typ Paow och några fler, De är ju så sjukt på klistarde och hon Amanda som låter så där lite konstigt typ som en hamster är bara rolig att kolla på henne videoinlägg men hon står juh bara och fixar håret. Och typ alla dessa är Blondiner med FEJK HÅR!! Hallå människor löshår ser inte alltid bra ut visst man får längre hår men var lite naturlig någon gång! Jag såg även en annan blogg Stina Lees var det och henne gillar jag nu och jag kollade bara lite fort genom det lite lixom hon verkar som en smart tjej och hon är inte blondin! Visst jag är själv blondin men jag vill inte få "dumblondin" stämpel. För jag är allt annat än dum! Jag är en Smart Tjej med många underbara vänner har ett väldigt skiftande humör men är oftast snäll det händer juh att jag är Bitchig eller elak men det är inte så jag menar att vara. Jag gillar lixom inte bråk jag vill inte ha ovänner.
Men de tjejer som tror att de kan leva på sin blogg precis som katrin säger måste juh vara smått korkade någon stans. Visst ni förtjänar inte att bli behandlade så jag hade blivit jätte arg om någon sa så till mig. Men tjejer utbildning är vad ni ska leva ni vill inte gå om när ni inser vad ni har gjort. Man kan faktiskt hinna med både blogg och skola. Det vet jag eftersom jag själv gör det. Kanske inte är Status att vara smart men jag bryr mig inte att vara smart är min grej jag kommer bli lycklig av det sen:) Då man kan tänka tillbaka och inse om jag inter hade pluggat kanske jag hade slutat som kassörska på MC. Det är inte vad jag vill med mitt liv. Jag vill vara Blondinen som klara allt eller kanske inte allt men som åtminstone försöker och tar allt med ett leende. Nu lät det som jag seriöst tror att IQ sitter i håret men det gör jag juh inte. Men de här tjejerna ger inte blondiner speciellt mkt bättre rykte.
Förlåt om någon tog illa upp av det här men skriv då ett mail så kan vi ta det där (annie_l_94@hotmail.com).
Det var allt för mig
Hejdå
Looove Yaa
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar