söndag 9 augusti 2009

Tillbaka!!:O

Lägret är inte ens värd att skriva om för att det var ganska trist:/ Regnade lite men annars var det gött väder vissa saker var kul XD Träffa en del kul Personer :) Men jag kom igår då jag packa upp sen drog jag sabina linnea och vilma ut med båten till härmanö och låg där från 5 till 8 typ :P as gött fast det kom två getter och skrämde mig och vilma:O Sen hem och ner till campingen där och cykla runt där och i Stocken och det hände massa kul vi träffa 4 killar Karl Niklas Rickard och Andreas och så såg vi på film med dem :) Sen när jag vakna drog vi ner till badet och badade eller inte jag XD men iaf sen sjöng vi singstar och nu på kvällen ut med båten och fiska jag fick en makrill och Sabina också :D Vi e gryma:O men nu har jag ätit och ska ner till stocken med tjejorna och träffa killarna :P sees yaa Looove yaaaaaaaaaa<333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar