fredag 31 juli 2009

Hehe

Nu är jag efter igen:P Jag kom hem ifrån Göteborg i Onsdags kväll :P Jag drog till Sabina och Linnea typ direkt och vi drog ner till båthamnen för små pojkarna skulle siva där i Johans segelbåt:) så vi var där till typ 00.30 och det var jätte coolt för det var mareld :O Men så igår var det uppvisningen med Cirkusskolan där Jag sabina och Linnea har jobbat denna veckan Men artister som Johanna Abrahamsson Reino och Mattias Jönsson:) Nästa år ska vi nog också jobba där:) Men på kvällen igår var vi ner på campingen och Träffa fredrik Gurra Simon och Någon som heter Niklas tror jagXD Men Så stack vi upp till arvid och lyssna på musik och såg på typ halv super sugen som super suger!!! nu Sitter Jag sabina Linnea och Daniella och singar sjungstar :P Händer nog inte så mkt idag imon åker jag iväg på fucking scoutläger :( så kan inte blogga på en vecka :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar