torsdag 2 juli 2009

2 juli ;P

Jag vet jag är jätte trög på att blogga nu men jag har verkligen inte tid förlåtförlåtförlåt..... men det verkar inte ens som någon läser den efter som jag har 1 följare som är underbara hilda och jag får inga kommenatarer............ Men jag tänkte Kopiera mich men mer om detta i nästa inlägg.
Arvid är tillbaka ifrån sjukhuset :) Han fick lite blommor från oss<33

Min fest igår var kul Jag fick prensenter jag fick choklad och teckningar och blommor taaack alla<33 Idag var vi på Torp jag sabina och linnea jag köpte massa grejjor:)


Denna bikinin ifrån Kappalh sabina köpte en blå



en blåvit randig bikini från jc som jag inte hittade bild på
Gul klänning med love tryck och fransar ifrån bikbok utan bild
Blått linne/tunika ifrån bikbok
Två singstar spel 80-tal och athems eller vad de hette^^
och även två bhar ifrån lindex
allt kostade 921 kr :)

Iaf imon händer nog inte så mkt massor med bad hoppas vi på vi ska vara med arvid också :)

OCH ALLA MÄNNISKOR JAG KOMMER TILL GBG PÅ SÖNDAG KVÄLL !!!!!!!!!!! Stannar i några dagar bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar