fredag 24 juli 2009

Orust idag igen<33


Idag blire Orust igen :) Kommer sakna mina älskade GBGare men jag kommer nog tbx om drygt en vecka för att packa till ett läger då ska jag försöka träffa så många som möjligt speciellt Clara<33 Nu tror jag David har åkt ut med båten med sin pappa de ska typ träffa Nick någonstans så hoppas de får det kul<33 Bullebrur är i Italien och tävlar i segling så Lycka till jag saknar dig<33 Vad sötaste Nathalie ska göra vet jag inte ^^ Men smsa mig sötnosar<33 Ikväll blire Party med familjen och några kompisar till familjen^^ Vill ni veta en sak?? imon är det 4 månaders dag för mig och Älskling och också bara 1 månad kvar till skolan börjar på tisdag bara 4 veckor :O SHIIIIT vad lite vad har hänt med mitt sommarlov???? Jag har haft kul iaf:P Jag drömde jag att massa från skolan var i Stocken på något konstigt ställe men så kom det typ lite kändisar ett tag minns inte just den delen men vem kommer sen joooo taylor lautner och Robert Pattinson :O JAG DOOOG TYYYP det var värsta hemskt att det bara var en dröm:( den var härlig så länge den varade :P Nu ska jag kolla på Ricky Sproket som egentligen suger men det finns inget bättre på tv så Hej då ^^ Looove Yaaa Köss

1 kommentar: