söndag 26 juli 2009

Fucking grym kväll igår cpe dålig dag idag :@

vi tar detta från igår kväll :) Jag skrev juh ett jätte snabbt inlägg men iaf vi hade då varit ner på eftermiddagen och kollat på matcherna och kollat in alla killar där då så klart :P Och det finns en viss kille vi har kollat på innan :P Men så drog vi hem sen till Jakob och se Yesman men sen vill Arvid och Jakob ut med båten och det ville inte vi... Linnea ville ner till Campingen för att se om vi kunde träffa en viss kille men inte jag och Sabina men när vi kom till sabina och linnea efter att ha hämtat sovaöver grejer hos mig kände jag ändå att vi kunde dra ner till campingen så jag och Linnea gjorde det för Sabina ville inte och Lea sa innan vi ens åkte att hon skulle ångra sig!! Men iaf vi åkte ner cykla ett varv runt campingen men det var inget kul där så vi åkte till Hopptornen och satte oss där och pratade ganska länge sen kom det en båt med några killar som skulle in till Marinan så vi åkte dit och gick omkring lite för att se vilka de var men sen så ställde vi och fixade med min cykel för den låter för jävligt men nu gör den inte det längre :)Men så kom de tre killarna ur båten och så var en av dem just den killen :O Men så de cyklade jätte långsamt så vi hamnade bakom dom och sen började vi prata med dom de var typ som oss och hette Gurra, Simon och Fredrik.. Men sen skulle vi typ hem så vi skulle säga hej då vid vår backe och så Tappar jag min cykel för jag hade ingen balans alls.... JAG HAR SKÄMT UT MIG FÖR RESTEN AV MITT LIV!!! Men så drog vi hem och skratta och skratta och skratta !! så när vi kom till Sabina så ångra hon sig så klart att hon inte åkte med :P Men idag då as gööttt väder så vi bestämde att vi skulle ut med båten härmanö då så klart :P Där alla var också så efter en stund drog vi där ifrån för att åka någonstans där vi kunde vara själva men jakob och arvid såg oss och körde efter oss så klart ^^ Men båten gick cpe långsamt så nu är det typ nåt fel på motorn men iaf linnea sa att vi kunde lägga oss på ett ställe men jag var inte säker så hon fick köra och så klart kunde vi inte ligga där vi slog emot berget som fan men så skulle vi där ifrån och utanför ligger Jakob och Arvid och typ skrattar as mkt :O men att komma där ifrån var lättare sagt än gjort men till slut så kommer vi in i båthamnen :) Men så dör motorn :@ så vi bestämmer att vi ror men så driver vi in i kanten och en av årorna fastnar i botten och vi driver ifrån den.... linnea hoppar i och ska hämta åran jag och sabina hoppar också i för att putta ut båten först gick det bra men sen blev det djupare och djupare så jag fastnar på en sten för jag har klänning på mig fortfarande och båten åker iväg med de andra hängande på kanten så jag får ta av mig klänningen slänga den i båten och simma till båten och ta snöret där fram och simma in med båten..... JÄTTE JOBBIGT!!!!!!!! SHIT VAD ARG JAG VAR:@ men nu har jag lugnat ner mig ska snart platta mitt hår och dra till Sabina och Linnea sen ska vi till Campingen tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar