torsdag 23 juli 2009

UNDERBAR DAG men inte lika bra väder:/

Idag så vakna jag ganska sent men jag fixa mig och drog direkt till David<333 Där var vi till typ 3 då vi drog till stan för att träffa SAKNADE UNDERBARA SÖTA SMÖÖR<333333333 Har saknat honom uber mkt (L) Men så kolla david på jacka Smör på telefon och jag letar efter en skinnjacka:) Ingen av hos hitta nåt:/ Sen drog vi hem till smör och käka våfflor(L) Supergott<33 sen så var vi där en stund sen drog vi till mig och så kom natha också <3 vi glodde på tv och lite sån skit fast när vi kom till mig hade vi ingen el och strömbrytaren funka inte för att vi hade en halv meter vatten i garaget så vår gräsklippare och massa annan skit:( sen drog smör sen så typ kolla vi Youtube ett tag sen gick natha sen så var jag och Älskling ensamma i en halvtimme typ sen skulle han hem:( Men imon drar jag till Orust tidigt för vi ska han någon fest men någon^^ Men jag hinner nog träffa David om han inte åker tidigt med båten annars så blire det älskade Nathalie <333 Men nu ska jag göra nåt annat så Heej då Looove Yaaa Köss Panniie<333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar