fredag 3 juli 2009

En Saknad


Nu sitter jag här och känner tårarna rinna ner för mina redan blötta kinder..
Varförvarförvarför?
Jo, Jag saknar mina underbara vänner i Göteborg och inte minst David Engen.
Min Himmel Min led Stjärna min Ängel mitt liv.
Han är inte ens i samma land som jag nu... Han är i Norge hos sin sjuka mormor och det värker bara mer i hjärtat när jag tänker på hur ledsen han är...
Förra sommaren var att komma tbx till Göteborg min död nu saknar jag det som faan.
Varför kanske några undrar nu.... Jo inte bara för att David finns där utan för att jag har vänner där nu också inte bara sabina och linnea som är här med mig hela sommaren.. Nej jag har faktiskt fått vänner som saknar mig också<333
Vad tjänar det till att gråta när ingen finns och tröstar?
varför mår jag så sjukt dåligt samtidigt som jag är så sjukt lycklig?
Varför vill inte tårarna sluta rinna ner för mina kinder?
Varför har livet så många svakor och svarta hål?
Jag trodde att tiden då jag grät mig till sömns var förbi men jag hade tydligen fel..
Jag har ont, en smärta som inte försvinner och jag känner att tårarna antagligen vinner.... Jag saknar dig förstår du inte detta?? Jag saknar din röst, ditt sätt att gå, din närhet, ditt ansikte, hela dig allt med dig alltalltallt...
Kom till mig nu saknaden av dig är för stor för mig att bära..

2 kommentarer:

  1. Ta ledigt ifrån orust och komm hit till jönköping i några dar! pappa sa att det e ok at ta med högst 8pers men bara om vi kommer på att sätt så att alla kan få en sov plats ;) vi kan ju alltid tälta på vår trädgård eller i mit rum haha :D men nu får du fani mig komma hit med lite folk OK!!! <33

    SvaraRadera
  2. Taack gumman<333 Men typ ingen är hemma:( Men vi kan göra det någon dag :D

    SvaraRadera