onsdag 28 oktober 2009

USCH!

Jag har ont i magen och det är jätte kallt härinne :( jag saknar mitt rum i GBG men det händer inget kul i GBG så det spelar ingen roll. Inte ens någon kul halloween fest eller det finns säkert massor men jag är inte bjuden iaf för vem bjuder in tjej som inte dricker? hmm ingen :(
Snart äre min födelsedag också eller om 2 månader och 2 dagar men dax att planare min fest som jag SKA ha vad än mamma säger. Hahahahah Hon säger att massa folk som inte är bjuda kommer komma och hon vill inte ta hand om massa tonåringar framför allt inte sånna som inte är bjudna men seriöst vilka kommer på en fest på jullovet där alkohol är FÖRBJUDET jag kommer personligen kasta ut de personer med alkohol med sig! Och mig arg på min födelsedag är nog inte jätte kul. Assååå shiiit jag fryser ihjäl.
Idag har varit mys :)
Massa promenader och bakat bullar och kollat på Ghost Whisperer.
Nu kom Tvillingarna och vi ska spela sjung star och mysa.
Vet ni vad? Jag glömde min kamera laddare hemma så det blir inte så många bilder tyvär :(
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar