torsdag 22 oktober 2009

Falska.

Jag är så sjukt trött på att vara omringad av falska människor, människor som ska ta mitt parti när folk snackar skit om mig sitter och snackar med. Visst jag snackar också skit. Men inte om folk som betyder jätte mycket för mig. VERKLIGEN INTE! alla är inte perfekta men saker man vet att man kan ändra på BÖR MAN ÄNDRA PÅ!
Jag orkar inte att ha er i mitt liv. Jag har just insett vilka som jag bör sparka ut stänga dörren för. För jag vill inte höra att jag betyder att jag är fin när ni sitter och har diskutioner om mitt liv. Att jag bordde ändra på det och det och det. Det gör inte mitt liv bättre. Att jag bordde älska mig själv mera, jag har lätt för att älska andra men en sak vet jag kär du jag älskar mig mer än dig. Har du något att säga om mig mitt liv eller något annat kom till mig och säg det.
Det är verkligen dags att jag tänker på mig själv, att jag ska må bra. För det gör jag inte det vet jag. Men en sak är säkert utan dig kommer jag må så sjukt mkt bättre.


Detta är riktat till några personer en viss person mest faktiskt. Och är det något du vill säga till mig så har du mitt nummer. Annars så Fuck Off Bitch. I don't want you in my life.

Dagens Låt.

Köss
Annie Fucking Lilja !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar