tisdag 20 oktober 2009

Ingen Titel? Du suger :)


Hejsan nu mår jag bättre.
Idag då
Skola först inget större problem precis:P
Inget speciellt kul för den delen heller eller jo min och maires bamba rast när massa fyror går förbi och säger massa kul saker men mer om det någon annan gång kanske.
Sen så vare cabare eller jag hann aldrig gå dit de hade möte i aulan så vi skulle börja senare men 10 över 3 var mamma vid skolan och hämtade mig för jag skulle till läkaren för mitt knä. Läkaren sa att det var en normal bristning eller en sträckning men om det fortfarande gör ont om 1 månad så ska jag uppsöka sjukgymnast. Och så sa hon att jag borde byta väska för att såna axelväskor skappar späningar i bla ryggen och det kan man få huvudvärk av som sedan orsakar stress. Kanske dax att byta väska då men till ryggsäck som hon sa. TVEK!
Men sen iväg på Utvecklingssamtal.
Som förväntat sitter vi mest och prata om klassen och andra saker för jag är juh så duktig hit ochg duktig dit. Fast det känns verkligen inte som jag är det menmen. Jag gillar utvecklingsamtal speciellt med Anja :) Sen Hem mådde skit var allmänt depp och kände mig helt gråtfärdig så då blev det en springrunda eller fick vara upp med att gå också för mitt knä och min SUPER kassa kondis. Jag sprang härifrån upp till krabbeliderna och tillbaka rätt nice faktiskt sen in i duschen. Och nu mår jag mycket bättre har pluggat lite och kollat på tv. blir mer plugg sen. Hemkunskapsprov imon juh. MÅSTE FÅ MVG!! men det ska nog gå :) För jag är bäst.
Men nu ska jag kolla på hell's kitchen höres
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar