torsdag 29 oktober 2009

Suck



Det är fortfarande läskigt kallt härinne... SUG! men iaf idag har varit en trevlig dag eller aa jag har bara varit vaken i 5 timmar än så länge. Men härliga promenader lite plugg och iväg till affären och köpt godis och Ben and Jerrys cookie dough faktiskt första gången jag smaka på Ben and Jerrys ^^ Jag är lite efter ibland. Men det var gott men inte så att man typ tyckte att det var det godaste som finns samma sak med Chia Latte lixom okej det smakar socker?
Men aja Ska snart sticka iväg till Älsklings tvillingarna :)
Ska sova där i natt tror jag vi ska sova framför tvn som förra halloween och se på skräckfilm fast vi har bara Fingerprints som jag redan har sätt men jag kommer dö iafXD
Asså jag måste få de jävla elementen att funka :@ AAAAH DAMP! jag kommer frysa ihjäl och det vill vi inte!
Köss
Panniie
Jag är Söt utan smink jag vet! Jag är alltid finast och bäst det var juh alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar