fredag 9 oktober 2009

Underbar dag :)


Jätte soft dag i skolan sen hem och packa och nu sitter man här hos sabina och linnea:)
VI missade Ellas födelsedag nu i veckan så vi skulle hem till henne idag och överrasaka henne tänkte vi. Det var lättare sagt än gjort... Vi gick runt i 2 timmar för att hitta men det var en härlig promenad så det gjorde inte så mycket ni får se bilder när jag har min mobilkamera sladd. Nu har jag med min kamera till orust också så att jag kan börja ta lite mer bilder. Ska bada imon och hoppa ifrån femma men jag glömde mina badkläder så jag får låna av linnea. Vi ska åka typ 10 imon :/ Jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen! men det är värt det :)
Nu har vi sätt på idol så vi går runt och sjunger ååh alla är så grymt duktiga jag vill också en dag stå där men det lär nog aldrig hända...
Men nu ska vi se på film, maria larssons eviga ögonblick tror ja :)
Köss
Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar