tisdag 13 oktober 2009

ÅÅÅH :@

Nu är jag bara så jävla trött på en person... vill inte hänga ut henne i bloggen för jag vet hur våra bråk slutar och det slutar aldrig bra... ÅÅÅH jag behöver skriva av mig uttrycka mig! BLI ARG. Prata med någon. Känna att någon lyssnar på mig. För så känns det inte nu. Har jag sagt att min värld har rasat samman innan så är det inget jämfört med vad den gör nu.
FUCK ALL SKIT!
Varför ser ingen mig?
Varför hör ingen mig?
JAG STÅR JU HÄR OCK SKRIKER EFTER HJÄLP!
men ändå går ni bara förbi mig.
Det krossar mig.
Fan...
Jag älskar er.
Vet ni det?
Mitt hjärta slår fortfarande för er.
Vad ni än gör, vilka andra vänner/tjejer som tar min plats hos er kommer ni alltid ha samma plats hos mig.

Köss
Panniie

(detta var om lite olika personer det första om 1 och de sista om typ 3-5 st)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar