torsdag 15 oktober 2009

Pyskisk ohälsa.


Nu är jag hemma igen och kan blogga lite men jag känner att jag lixom inte har nått kul att skriva om skola det var kul typ något konstigt pyskiskt hälsa test och där typ alla frågor var om man mår bra och just nu känner jag att jag inte gör det. eller jag vet inte, om någon frågar mig hur jag mår så har jag inget svar jag skulle nog behöva säga pass. För seriöst så vet jag inte hur jag mår. Egentligen så skulle jag bara behöva någon som bara tar tag i mig och pratar med mig även om jag säger ifrån.
Men nog om tråkigheter skolan var soft bamba rasten spenderades hos emil där jag nästan fick syssor (stavning då det) och zobotas (stavning?) på mig och så klippte emil lite av mitt hår :O:O Men det var lite kul iaf.
Sen så blev det konfan jag var nog väldigt tankspridd och lite cpe jag stack hem under ungdomsgruppen men åkte tillbaka för att jag kände att det skulle bli kul iaf.
Men nu ska jag kolla på Criminal minds och plugga lite tyska :P och lite sånt^^
Köss Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar