söndag 21 juni 2009

Sooftish:)


Hallojsan:) Har inte hunnit blogga idag menmen nu får jag blogga lite nu då:) I natt tältade jag Daniella Axelia och Linda men ja vi somna runt 2 men sen så vaknade jag 5 av att det var så ljust och att alla knot typ åt upp mig så då gick jag hem och somna typ direkt^^ Jag tror jag håller på att bli förskyld eller så är det allergi emot päls djur jag är inte säker^^ men iaf vid 12 imorse så väkte mamma mig och fråga om jag ville hänga med till härmanö och det vill jag juh så klart så då fick jag fixa mig fort och sen åkte vi. Det var lite dåligt väder hos mormor och morfar men på härm var det hur fint som hellst förutom den kvart det regnade:P Vi var där till kl halv fem typ och jag fick köra båten hem as göött men det var lite krångligt eftersom det är motsatta hållet man styr denna båt jämfört med min egen. Nu sitter jag här i mammas och Pappas säng och lyssnar på johan badh jag är brat det är min livstil^^ Snart så sticker jag till Svanesund JIPPIE:) Nu får vi hoppas på det bästa varför är hemlis ifall någon som inte bordde läsa denna blogg läser den^^

Hej då Köss Panniie

kolla denna blogg äru söööt http://hhildapersson.blogspot.com/
(linda och Daniella på bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar