tisdag 30 juni 2009

Bra eller Dålig eller både och dag?????:O

Idag är det exakt 6 månader tills jag fyller år så idag är jag exakt 14 och ett halvt:)
Det är också exakt 8 veckor tills skolan börjar:( Förlåt om jag inte bloggar så mycket men det är för att jag inte har tid..... Jag är ute med massa kompisar och lever livet helt enkelt:) Vi har varit ute på hermanö massor och vi badar 24/7. Igår var vi ute med arvid hela kvällen och prata massa skit vi pratade om våra sjukhus vistelser bla och linnea har ju haft blindtarmen så vi prata massor om det och så. Jag sov hos Sabbo och Lea i natt då men så imorse när sabina vakna och kolla sin telefon hade hon fått två sms från arvid och nu ligger han på sjukhus med blindtarmen så typiskt det är det så himla typiskt :O Men han ska nog opereras ikväll eller så. Arvid vi saknar dig och krya på dig<333 Iaf idag händer nog inte mkt det är lite molnigt och lite kyligt så det är inte så kul att ligga och sola och det är inte värt att bada när man har mens och det är kallt...... Jag vill till torp och shoppa men ingen vill köra dit..... Nu kommer Sabbo och Lea snart tror jag och då kommer jag inte kunna blogga mera nu. Men vi hörs smsa är ni söööta saknar er till tusen <33333333333333 Ikväll laddar jag upp veckans sötnöt som ät Nathalie<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar