måndag 22 juni 2009

sjuuuk:( FUCK:O


Jaopp nu är jag i Svanesund jag kom hit igår kväll :) Det är massor med mys men jag får inte bestämma och det suger!! Jag får inte ens se på Nayv CIS och jag tror jag kommer döööö jävla skit förskyldning/allergi...... Iaf vi har badat eller a de andra har jag blev mer i knuffad..... Och de här människorna sover på cp tider det var as kul att väcka dem halv tolv i morse med as hög musik fast felix blev as pisst och är fortfarande men vi är kvitt för han putta i mig i vattnet.... imon kommer älsklingarna JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(L) Men jag kommer typ inte träffa min älskade david på tvär länge sen :'( Nu sitter vi här i soffan och ser på scrubs och de andra säger att de ska sova på taket men det tror jag inte på och david försöker få med mig men det kommer han aldrig lyckas med!! Annie (L) sin höjdskräck just nu :) Nu börjar ja bli trött^^ men jag lär inte få sova :P skit samma Love yaaa Köss PANNIIE<3333333
Det fick bli min älskade Nathalie som jag saknar till tuuussssen GUMMAN KOOOOM HIIIT(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar