onsdag 17 juni 2009

David(L)


Älskling du förstår inte hur mycket du betyder för mig.

Du är mitt liv utan dig skulle jag inte kunna ta ett enda andetag.

Jag älskar dig var sekund av mitt liv,

även om det inte alltid verkar så men så fort jag inte är med dig så saknar jag dig även om det
bara var 2 sekunder sen du gick.

David du är min luft.

Jag hoppas du kommer vara min förevigt, för med dig är jag alltid lycklig.

Du är lika vacker som en ängel, du är min ängel.

Alla gånger jag säger något dumt så menar jag det inte ska du veta.

Jag ber om ursäkt för allt<33

Skulle jag förlora dig skulle jag dö.....

Du är min himmel, mitt hav, min jord och min luft.

Du är min värld.

David Edvin Engen du är mitt hjärta

Jag älskar dig nu och föralltid

Din Annie Maria Lilja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar