fredag 19 juni 2009

Små grodorna små grodorna


Tjabba hallå :)
Midsommar idah, igår blev det inget uppesittande kanske ni märkte..... Mamma och Pappa kom nämligen igår kl 23.45 då fick jag plocka ner datan fort och låtasa läsa eller inte för att jag låtasdes men de märkte inte att jag hade haft på datan hela dagen ^^ Nu har jag börjat läsa Twilight igen med tanke på det "vackra" vädret här så lär jag ha något att göra idag iaf^^ Morfars syskon har kommit nu och vi fick choklad och ca 440 kr var av dem:) Jag kommer inte vara fattig i sommar:) Vi ska nog äta snart:/ Sen kl 16.00 blire ner till midsommarstången inte för att jag vill dit men jag lär bli tvningad...... men jag har juh lovat Linnéa att hålla henne uppdaterad hela dagen^^ Jag är juh ganska söt idag med fixat hår och Nathalies klänning som jag fick när vi slutade skolan:) Saknar Dig NATHALIE <33333333
Nästa vecka blir det Svanesund garanterat det har mamma lovat och håller hon inte det så kommer hon möta Annies vrede och det vill hon inte^^ det kan en del intyga;P
Men vi ses sööötingar KÖSS PANNIIE(L)
Jag laddar upp en bild på hur mitt ansikte ser ut idag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar