lördag 20 juni 2009

Lördag idah dååå:)


När jag har ordet lördag tänker jag bara på SOOOOVA OCH GOOODIS^^ och efter som hela sommarlovet är en enda stor lördag så betyder det att jag kommer bli ubertjock;P Skitsamma nu ska man bara leva livet;P om dryt 48 timmar hoppas jag på att träffa älskling och Felix :) Vad som händer idag vet jag inte Daniella ringde vid tolv och väkte mig hon sa att hon skulle ringa senare men det har hon inte än...... Vi ska nog äta snart det blir rester från igår...... Jag kanske ska gå och lägga mig på gräsmattan med datan och om jag kunde drömma bara SOOFTISCH :) Efter detta inlägg ska jag kopiera Nathalies ide med veckan sötboll men eftersom det är hennes ord så kallar jag min veckans sötnöt för det är mitt ord^^ Nog med mitt prat ;P Love yaa Köss Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar