lördag 20 juni 2009

Veckans Sötnöt<33


Karin blir denna veckans sötnöt efter som hon har varit så sjukt gullig mot mig denna veckan:)

Karin Lilja

01-03-06

Göteborg


Karin är då min syster för er som inte vet detta:P

Iaf Du är en grymt söööt unge med sveriges värst temprament, ni kommer inte tro på detta men hon är värre än mig..... Iaf du vet hur man charmar folk men samtidigt hur man vill få dem att gå och gömma sig. Ibland är du för lik mig... Utseende mesigt så är du mest lik pappa du är lite rundare än oss andra och har mörkare hårfärg och har alltid haft lockigt hår det har inte jag vill jag bara påpeka.... Många säger att vi är lika visst vi är syskon men vi är inte sååå lika...... Du är kanske till och med lite mer bortskämd än mig för du gråter så fort du inte får som du vill... Och nyss blev du skit sur för att jag bad dig gå.... Men ibland är du sjukt snäll och gör som jag vill utan skrik men det är sällan;P Du är grym på att dansa och spela fotboll nästa fotbolls stjärna jag svär. Karin jag älskar dig Kraam Din stora syster Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar