tisdag 16 juni 2009

Annie bloggar helt själv :)


Nu har jag skaffat en helt egen blogg:) Men Min Sabina och Linneas finns fortfarande så klart^^ Saanli.blogspot.com då :) Idag har varit en lång dag. Har åkt till Orust då..... Min buss skulle åka 12.00 men kom inte så de första timmarna på min dag spenderade jag i väntan på Hjalmar :/ kl 15.00 var jag i varekil och där blev jag hämtade av Farmor. Så åkte vi hem till henne där åt jag och fixade med tvätten:) Sen kom mormor och morfar och hämtade mig så åkte vi hem till dem:) sen har jag packat upp i 2 timmar min 5 jävla väskor :O Annie packar för mkt..... Men nu sitter jag och äter god choklad dricker mjölk och ser på bästa filmen :) Gissa vilken???
TWILIGHT så klart :) Saknar alla mina gbgare. Speciellt Nathalie Sabina Linnéa och David(L)

Älskar er <333>
Hej då:)

Sola & Bad Heeeeela Soooooommaren OYÄH:)

2 kommentarer:

  1. du skulle sagt att du var på backaplan , ja hade kommit o väntat med dig ju!

    SvaraRadera