torsdag 25 juni 2009

3 månader<33

Idag så har jag och David varit tillsammans i 3 månader:)<3 Grattis till oss eller nåt sånt^^
Jag ska väl berätta lite om min tid i svanesund då eftersom jag inte har gjort det än;P
På söndag då jag kom dit vid 22 så hände det inte så mkt vi badade och gick runt ute på natten, vi satt vid teven och datan sen gick jag och la mig typ halv 3 de andra vi halv 6. Nästa morgon vaknade jag halv 11 och de andra sov förstås som stockar så jag satte mig vid teven och såg en film som typ hette gotta kick it up jag fatta inte hela eftersom jag hade missat en halvtimme men jag såg klart den och bestämde mig för att väcka Felix och David så jag gick och hämtade felix ipod och så smög jag in i rummet och satte in ipoden i högtalarna som stod mellan deras sängar och så satte jag på vandetta med slipknot på högsta volym:) de blev "jätte glada"^^ Felix blev as sur och typ iggade mig ganska mycket och sen när vi var och badade puttade han i mig och då var vi kvitt. vi var även vid hemköp den dagen sen var det mest sova äta teve^^ Sen blev det tisdag då jag vaknade av att telefonen ringde sen så låg jag och david och mös till typ 2 eller nåt sen gick vi och badade sen sola vi på taken sen så skulle jag hem och på vägen hem plockade vi upp sabina och linnea i varekil:) När vi kom hit så badade vi busade med små pojkarna som skulle sova på fotbollsplan min bror banga ur;P Sen så igår då så skulle jag gå upp tidigt men det orkade jag inte så jag låg kvar i sängen klockan blev typ kvart i elva och då ringer felix typ 1 singal så jag hinner inte svara men jag bestämmer mig för att typ gå upp jag gick upp och tog fram kläder och så ringer david och börja prata om att han är på väg och jag bara på väg vart?? så han bara nu ser jag varekil så fick jag fundera och tänkte de åker juh inte hem den vägen..... Så jag frågade igen David vart är ni på väg han ba går ellös bussen nära dig jag bara nää han ba joo så frågade jag igen vart de var på väg och så svarade han till dig jag blev helt paff de hade då gått hela vägen ifrån svanesund till varekil som är 1 mil och sen hoppat på bussen i varekil och sen hoppat av i ellös där vi hämtade dem... Jag var så lagom glad av att bli väckt så men jag kom över det på några timmar. När de kom så bestämmde vi oss för att åka ut med båten iaf så åkte jag, Sabina, Felix och David till härmanö det var trevligt sen så åkte vi till stocken och badade sen så drog vi till campingen för att vänta på felix pappa. Så kom felix pappa sen när vi kom hem bestämde vi att vi skulle bada igen då åkte vi till kattevik och var där en stund sen hem till sabina och linnea och se på ghost wisperer sen ut på promenad. Jag sov där i natt :) Nu idag vet jag inte vad som händer jag ska iaf ringa David om en stund det är juh våran 3 månaders dag idag iaf :D<3333 LOVE YAAA KÖSS PANNIIE<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar