torsdag 18 juni 2009

med du taaack:@

Jaha inget Svanesund idag heller:@ Vems fel :O JO MAMMAS :@ HON VILL VEKLIGEN ATT JAG SKA VARA OLYCKLIG:O Vad fan ska jag gör nu då??? Jo jag har två alternativ att vara med daniella och axelia (3-4 år yngre) eller sitta här hemma och ruttna...... TACK MAMMA:@ Om jag nu inte får åka till Svanesund kan hon la skaffa hit vänner i min egen ålder till mig:S Jag HATARHATARHATARHATARHATARHATAR HENNE FÖR DET HÄR:@ Nu kommer väl ni säga men nej hon hatar inte sin mamma på riktigt men jo tro mig det gör jag hon förstör alltid det roliga med massa regler tider och nej det får du inte göra..........:@ HON FÖRSTÖR JÄÄÄÄÄÄMT:O Nu i sommar kommer jag sluta lyda alla dessa jävla regler men tyvär så kommer jag inte till svanesund iaf för hon har pratat med Morfar som nu vägrar köra:@ Någon som har lust att komma till mig idag eller??? Min dag idag hur kommer den se ut?? DATOR DATOR DATOR TV TV TV TV DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD..................... Jag hatar dig mamma men älskar er andra kraaam Panniie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar