lördag 28 november 2009

men gud?




Asså det verkar inte som folk fattar att jag nu på senaste tid driver ganska mycket för att jag har inget att skriva typ. Speciellt inte när jag inte har min data för då kan jag inte uppdatera så mycket. Men lixom seriöst hur moget är det att hålla på att kommentera så här hela tiden? Okej om du tycker jag är ful jag bryr mig inte alls, bara så du vet. Jag lever mitt liv är med de som älskar mig för den jag är och verkligen inte för att jag är blåst för det är jag verkligen inte. Och Kissie seriöst varför skulle jag vilja vara som henne? vill någon det? Jag tycker om mig själv jag är söt och jag har vänner som betyder för mig och som älskar mig det räcker för mig. vem du nu som är så jävla omogen kan ju börja kolla på ditt eget liv och se till att det är perfekt innan du börjar klaga på andra.
Köss Annie Lilja!

1 kommentar:

  1. säger det igen;
    SLUTA ta upp alla kommentarer för du gör det bara värre för dig själv annie. det är löjligt och onödigt. personen som skriver har tydligen inget bättre för sig än att sitta och hacka på dig, det säger ju mycket om den personens självsäkerhet eller hur? INGEN ALLS! och du bara trycker ner dig själv genom att ta upp detta gång på gång, lyssna på mig, FÖR DU VET ATT JAG HAR RÄTT!

    SvaraRadera