söndag 29 november 2009

Back on track :)


Nu är jag tillbaka med ny dator och kan blogga för fult igen men nu hinner jag faktiskt inte har hur mycket läxor och skit att göra som helst typ:O
men jag kan skriva lite iaf.
Helg har varit nice.
Fredagen blev inte som planerat så den tänker jag inte ens dra upp för jag mådde bara dåligt och det slutade med att jag läste boken "det är aldrig kört" som gjorde att jag nu har börjat se allt med andra ögon och mår mycket bättre. Ni kommer nog få många citat ifrån den här i bloggen framöver.
Lördagen så blev det plugg sen PAAARTYY hos älsklingarna det var hur kul som helst :):)
Sen idag blev det kyrkan jätte mysigt och sen iväg och köpa dator så nu har jag en compac som är jätte fin som jag tror kommer bli as bra men den kommer aldrig kunna ersätta min älskade toshiba men detta är bättre än inget faktiskt.
Nu måååste jag verkligen plugga så vi hörs.
KÖÖÖÖSS PANNIIE :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar