fredag 27 november 2009

I'm the Drama queen.


Hej!
(Något jag borde ha skrivit igår GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLINGAR)!

Jo jag vet att jag är seg på att uppdatera men inte mycket att göra just nu eftersom jag bara har tillgång till en dator där jag inte har några bilder ens typ bara några timmar om dagen om ens det.
Jag får nog snart en ny dator, hoppas jag iaf.
har massa plugg att göra och ska snart springa iväg till optikern, linserna är sluut, och en Annie utan linser är inte bra :O
Sen blir hem till MoaPoa söt och hjälpa henne med Matte jag kanske kan få lite hjälp av henne med tyskan då också.
Sen blir hem och mysa med *hemlig* det där säger jag inte för att jävlas utan att jag faktiskt inte får säga vem det är. Fast jag gärna skulle vilja. Menmen.
Jag måste göra något kul med min blogg snart.
Jag måste verkligen flytta den till något bra ställe som typ blogg.se.
Sen så måste den se bra ut också och jag fattar verkligen typ inget sånt så hmm.
Jaow jag behöver hjälp!
Någon Frivillig?
aja måste fortsätta med plugget Köss <3
Panniie Lilja the one you all want to be ;)

1 kommentar:

  1. HAHA, men david VILL inte ha dig ;)
    (för att du är ful som stryk)

    SvaraRadera