lördag 21 november 2009

Svar på tal!

Haha snälla låt mig skratta. Jag spelar inte känd jag är! vad annars gör du här? ;) Vem är 3år egentligen någon som kommenterar anonymt och inte vågar stå för vad den tycker, eller jag som driver om en sak jag och en kompis satt och skrattade åt? Du tror ja! Panniie det är ett namn jag har haft sen jag var liten har du problem med det? Smeknamn ska vara kul och lite gulliga det är det som är grejen. Haha jag är barnslig för att jag är ett barn. Varför vara barn om man inte får vara barnslig? Vem tror du att du är egentligen? Något som dock är väldigt omoget, vilket jag verkligen inte är, så är det att kommentera anonymt och att kalla sig oopps snälla. Bevisa att du själv inte är någon 3åring innan du kallar någon annan det. Vill du mig nåt så hör av dig med namn tack.

1 kommentar: