fredag 20 november 2009

:(

Som ni märker kan jag inte blogga så mycket just nu! Mkt med skola prao och jag har framför allt ingen dator...
Men livet flytter på.
har genom lidit en vecka med prao på Fyskien ganska tråkigt.
Nästa vecka blire Kyrkan as kul:)
Men exakt vad som har hänt denna vecka ska jag berätta en annan gång massa hemlisar.
Har Panniie och "duvetvem" slutat prata med varandra förgått?
Vem är personen Panniie smsar med hela tiden? Nya pojkvänen Eller?
Vad är det som döljer sig bakom det hemliga leendet hon får så fort hon har framme sin telefon?
Vem är det hennes hjärta verkligen slår för?
Och vad hände egentligen mellan Henne Felicia och David?

Svaren kanske kommer snart annars får ni gå runt och undra (A) <3

OCH PAPPA OCH MAMMA HÅLLER ER HÄR IFRÅN!!!!!!! SNÄLLA! jag borde få ha ett eget liv vid min data vill ni veta saker fråga mig läs inte min blogg. Och svara mig nu inte med att om jag lägger ut saker på internet så att alla kan se det får jag skylla mig själv. Visst det kanske jag får. Men det är inte till er jag vill nå ut. så snälla gör mig en tjänst och håller er långt här ifrån! Tack.
Nu ska jag gå och boka massage!
Köss Panniie

1 kommentar:

  1. haha spela som du är känd?
    ''Har Panniie och "duvetvem" slutat prata med varandra förgått?
    Vem är personen Panniie smsar med hela tiden? Nya pojkvänen Eller?''
    pannie? är du 3år? hör du inte hur töntigt smeknamn det är eller? låter som något man kunde ha på dagis.
    menmen du verkar lite barnslig av dig så..kan förstå lite ;)
    byebye

    SvaraRadera