fredag 4 december 2009

Sweet sugar candyman <3


Godmorgon Sweetie Pie!
Jag har verkligen vart jätte söt hela denna veckan.
Vet ni vad detta är mitt 300 inlägg, så det är verkligen på tiden att jag flyttar min blogg nu och det blir nog inte till Blogg.se utan till Wordpress men jag vet inte just nu så jag fortsätter här ett tag.
Idag blire skola då första lektion tyska med hur mycket läxa som helst det är tur att vi har vikarie då kanske det inte blir lika jobbigt som med birgitta.
Sen så ska väl dagen flytta på ganska bra.
Men jag fick en jätte stor Hemkunskaps uppgift som ska vara klar på måndag annars får man IG så jag lär ju ha trevligt med den i helgen.
Sen ikväll eller a eftermiddag så ska jag klippa mig eller jag ska fixa till min lugg iaf. Sen så blir hem igen och mysa det är ju faktisktn fredag.
Sen blire en lugn helg tror jag med bara läxor och mys, på söndag blire Liseberg också med familjen.
Nu ska jag kolla på vakna med the voice vem det är som är med ifrån Twilight ellr först ska jag se klart julkalendern.
Köss
Panniie I know you love me <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar